یک مرد مینویسد!

یک مرد مینویسد!
آخرین نظرات
  • ۱۹ آذر ۹۷، ۱۶:۰۲ - صبا صبوحی
    :)

اشک های یک مرد!!

شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ق.ظ

سلام

این شعر و خیلی دوست داشتم:

گریه نمیکنم نه اینکه سنگم

گریه غرورمو بهم میزنه،

مردبرای هضم دلتنگی هاش

گریه نمیکنه قدم میزنه؛

واقعا مفهوم چرت و حرف بی خودیه، کی گفته مرد گریه نمیکنه، دیشب که تو خونه با عیال داشتم سر یکی از ترس هام و نقاط ضعفم حرف میزدم، یهو وسطش از ضعفی که دارم گریه م گرفت، عیال گفتن تو که خودت همه رو مشاوره میدی چرا تو کار خودت لنگی، گریه امان نداد حرفی بزنم و گفت از قدیمم گفتن کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره و دوباره اشکم از مژه چون سیل روان شد ...

تا حالا بیشترین اشکی که ریختم در فراق پدرم بوده و از ترس از دست دادن خانواده م، بعد از اون تو هر سریال و فیلم و برنامه ای که میبینم کوچیکترین لحظه غم انگیز باشه عین چی گوله گوله اشک میریزم، همه میگن فیلمه ها ولی خب دست خودمه مگه!!! سریال پدر وقتی باباش داشت پسرشو میذاشت تو قبر مگه آروم میشدم حالا ابجی کلا با داد و بیداد کانال و عوض کردن ولی مگه تموم میشه ... چند وقت پیشم حوالی پاییز و که میدیدم موقع بی خبری شون از پسرشون و مخصوصا وقتی رفتن بیمارستان ببینن داداششونه که داغونم کرداا...

ولی دیشب اشکام به خاطر ترس هام و ضعف هام بود، با همه اولدورم پولدورم و با این همه یال و کوپال و اینکه خیلی محکم و مستدل با دیگران برخورد میکنم ولی همیشه احساس ضعف کردم که چقدر ضعیف و ترسوام ... یه جوری میبارید عیال تعجب میکرد، موضوع ترس‌هام رو به عیال گفتم، یه ذره که توضیح دادم چرا ، گفت تو که خوب بلدی واسه همه نسخه بپیچی چرا از کار خودت وا موندی، بعد گفت میبینی برای دیگران نسخه پیچیدن کاری نداره، تا خودت تو میدون نباشی نمیتونی ادعایی بکنی، بعدشم تو که این همه راه حل بلدی چرا خودت انجامش نمیدی،‌ تنها چیزی که گفتم این بود که میترسم و نیمتونم و باز اشک بود و اشک و اشک ...

نی نی پاشد و رفت و من موندم و یه عالمه ترسو ضعف که هنوزم باهامه!

+ مردها هم افسردگی بعد از زایمان میگیرن،‌ اتفاقا خیلی عمیقتره، کمی به شوهرانتون توجه کنین!(مردها پسربچه های قوی هستن، باید مراقب حساسیت ها و نقاط ضعفشون باشید)

++ از اینکه کلی نسخه برای دیگران پیچیدم پشیمون نیستم، چون اگه ده سال دیگه هم حرف هامو بخونم، بهشون همچنان اعتقاد دارم، همونطور که ده سال پیشم اگر چیزی نوشتم در غالب موارد هنوزم بهش معتقدم و نظری بالاتر از اون پیدا نکردم ولی از اینکه خودم این همه ضعف دارم و کاستی اون وقت ادعای اصلاح امت جدم رو دارم، خیلی ناراحتم!! من بعد از بنده ادعایی سعی میکنم منتشر نشه!(هرچند فکر کنم یکی دو روز دیگه یادم بره)


* این کلیپ سامی یوسف هم خیلی زیباست، مخصوصا به این ایام میخوره.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۳
یک مرد!

نظرات  (۳۶)

سلام
مردها چقدر موجودات عجیبی هستین 
در هر صورت با ترس هات کنار بیا و سعی کن ضعف هات رو برطرف کنی مرد
مث روز روشنه که دو روز دیگه یادت میره :)
پاسخ:
سلام
همینه دقیقا نمیشه! میترسم
فکر نکنم یه روزم طول بکشه :))
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۰:۱۵ آقای مُرَّدَد
سلام گریه هدیه ی خداست. ما یه زمانی تو کلاسهای بازیگری زو میزدیم گریه کنیم. انگار هرکی گریه بلد نبود بازیگر نبود. استاد میگفت: گریه هدیه خداست. هدیه ای که ما ازش خبر نداریم و نمیدونیم که در وجودمون هست. میگفت باید کشفش کنید و فقط یک کشف لازمه تا هرگز از دست ندیش.. (گند زدم به جمله ی استاد:)) )
خلاصه اینکه منم کشفش کردم اما دیر. خیلی دیر. شاید دو سال پیش. 
و بقیه ش متن شما. :D
پاسخ:
:))
سلام
خب موهبت بودنش که خیلی خوبه، دل آدمو به شدت نرم میکنه.... به قول معروف رقیق القلب میشیم!
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۲:۲۲ صبا صبوحی
همه ی ما آدما  نقاط ضعفی داریم که با توجه ب میزان غرورمون اشکارش میکنیم...اشک ریختن خیلی هم خوبه اما خودم شخصا غرورم اجازه نمیده گریه کنم :(
پاسخ:
یه وقتایی حجم خسته گی از ظرف وجودمون لبریز میشه چاره ای نمیمونه !
سلام ...
چندتا از نوشته هاتون خوندم .چرا به مردا میگید زنشون دخترغریبه ست؟مگه همسر اون اقا نیست ؟
مطالبتون جای تامل داره ولی ادبیات بدی نسبت به خانمها دارید.
پاسخ:
سلام
در خصوص ادبیات بدم خب خیلی سعی کردم درست کنم ولی دختر غریبه بودن زنها واقعیتیه که خیلی ها به تجریه بهش رسیدن
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۴:۲۷ نـــای دل
هیچ چیزی مثل گریه انسان رو سبک نمیکنه والا...
پاسخ:
من خسته میشم، سنگین تر میشم، انگار غمم اضافه میشه
همه فکر میکنن خیلی اعتقادی ندارم ولی خدا نکنه روضه ای چیزی گوش بدم، وقتی میام خونه داغونم خسته و سنگیم از بس اشک ریختم تو مظلومیت ها
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۶:۴۴ امید شمس آذر
دیالوگی از فیلم حوض نقّاشی:
گریه برا مرده، ولی مرد سرشو میگیره بالا گریه میکنه.
پاسخ:
چی بگم والا...
زن و شوهر اگه ما شده باشن دیگه نمیگن دخترغریبه یا به شوهر بگن پسرغریبه.
بعد این حس مالکیت نسبت به دختر غریبه از کجا میاد؟
و دیگر اینکه شعور مرد در کلامشه ..شما که عاقلی چرا؟
پاسخ:
ببینید این وسط یه ظرافتی هست که باید دقت کرد، اونم اینکه زندگی مشترک ابعاد مختلف و بعضا متضادی داره، خیلی پیچیده ست با یه نسخه نمیشه درمانش کرد
چی چرا؟؟
شعور تو درکه نه کلام هرچند کلام زشت اصلا خوب نیست منم کلی دارم روش کار میکنم خو
۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۸:۳۳ واگویه یه وبلاگ داره در blogsky
سلام
کاملا واکنشتون طبیعیه
مردها هم باید خودشون بیرون بریزن و گریه کنن
انقدر ضعف هات پر رنگ نکن
نقطه قوت هات هم ببین
راستی از چی میترسین؟
یه موردش گفتین..
همه ما مسافریم و دیر یا زود باید آماده سفر بشیم
واکنش ادم ها در برابر از دست دادن عزیز کاملا طبیعیه و بخصوص اگه علقه عاطفی هم باهاش داشته باشند
مثلا مادربزرگ خودم بعد فوت عموم دووم نیاورد و دچار آلزایمر شد و همین تقریبا۳۰خورده ای روز از دنیا رفت
البته دور از جان شما
غرض فقط نشون دادن یه نمونه از واکنش در برابر مسئله از دست دادن عزیز بود
پذیرش مسئله حل کننده خیلی از ترس هاست
خود من از بچگی  ترس از دست دادن مادرم داشتم و دارم
واقعا ترس بدیه

الان بهترین؟؟؟؟
سعی کنین تو این چن وقت فیلم های غمگین نبینین
فضای خونه رو به شوخی و سر به سر گذاشتن و شادی تبدیلش کنین
قدم نورسیده مبارک و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه و سایه شما هم بر سر همسر و بچه تون برقرار باشه

شما روحانی هستید؟
پاسخ:
سلام از پیام امیدبخشتون واقعا ممنونم
جدا خدا خیرتون بده
خیر روحانی نیستم
از این ترس های لعنتی همه ی آدمها دارن... 
و تنها راه مقابله با اونها فراره فرراااارررر... بهشون فکر نکنین ...
پاسخ:
فرارررر؟؟؟!!!
حل نمیشه درست نمیشه اینطوری!!!
نمیشه فکر نکرد
۰۳ آذر ۹۷ ، ۲۱:۲۷ جناب منزوی
سلام
من اگه اشک ریختم فقط در فراقه، گاهی وقت ها بغض میاد، ولی خفش می کنم. تو مراسم ها کم گریه می کنم، اما گریه کردن واقعاً خوبه، من سبک میشم.
پاسخ:
سلام
من تو این یه فقره اخلاقم زنونه است متاسفانه
خوش بحالت سبک میشی 

۰۳ آذر ۹۷ ، ۲۱:۵۷ سارا سماواتی منفرد
سلام
خخخخخخخخ 😁 مگه مردا هم می تونند گریه کنن ؟
.
.
شوخی کردم من دوجور گریه آقایان را تا حالا دیدم.
آقا جونم وقتی از یک خبری یا چیزی هیجان زده میشه و خوشحال اشک و لبخند همزمان بر چهره اش نقش می بندد و در حال خنده هیجانی اشک هم نی ریزد ‌😉
اشک از شدت غم و درماندگی در خلوتشان البته بدون اینکه از حضور من مطلع بوده باشند.
پاسخ:
سلام
خدا به آقاجونتون طول عمر بده و تا میشه از قسم اول اشک بریزن
همسر مکرم چی، گریشون و دیدین؟؟
سلام

این که میگن مرد که گریه نمیکنه یک حرف غلط و سطحی عامیانه است ...

نظر خانم " شمیم عشق "  بنده را یاد یک حرفی انداخت: فقال: فَفِرُّوا إِلَى اللَّهِ
پاسخ:
سلام
چه تعبیر زیبایی
ممنونم
۰۴ آذر ۹۷ ، ۲۱:۱۰ سارا سماواتی منفرد
دومی که گفتم مربوط به همسر مکرم بود نه آقا جونم 😎

پاسخ:
آخی
بنده خدا همسرتون
یه ذره مراقبشون باش گناه دارن بخدا
شما زنا چرا انقد بی احساسید خخخخخ
۰۵ آذر ۹۷ ، ۰۷:۴۳ سوته دلان
سلام
عیدتون مبارک با تاخیر :)

مرد هم گریه می‌کنه اما به نظرم منظور از این جمله، گریه بخاطر چیزای ساده هستش که خانم‌ها بخاطرش، اشک‌شون روون میشه...
دل آدم با اشک، هم صاف میشه هم سبک...

+ مردها خیلی بیشتر از خانم ها نیاز به توجه دارن برخلاف پوسته سخت ظاهری‌شون که نشون میدن!
++ آدمیزاده و ادعاهاش! وگرنه که پیامبر می‌شدیم! :)

پاسخ:
سلام
ممنونم عید شما هم مبارک باشه
آخ گفتین واقعا همینه
هم + هم ++ ای هم جفتش و کاملا موافقم

لازمه تا برا ادم شدن گریه کرد..آفرین
پاسخ:
آره واقعا لازمه

دوستم ریحانه میگه ما زن‌ها از مردها مردتریم ما قوی تریم  همیشه ما میایم که جمع شیم اما این ماییم که جمع می‌کنیم  مامانش میگه واسه همینه زن‌ها مرد که نباشه میتونن یه زندگی رو جمع کنن اما مردا زیر فشار زندگی بدون زن ها همیشه زاییدن . باباش خیلی ساله مرده و مامانش تنهایی یه زندگی رو جمع کرده مامانش میگه مرداهمیشه بچه ن زن‌ها همیشه مادر 
راست میگه مامانش ، خود من قرار بود تکیه کنم بهم تکیه شده قرار بود جمع شم دارم جمع میکنم 
پاسخ:
نمیتونم مخالفت کنم با این نظر
لابد خلقتمون این شکلیه

آره خلقتمون همینه 
پاسخ:
خلقته جالبیه
از یه طرف من رو قیم زن میدونه و کلی نیرو و توان بهش میده از یه طرفم ضعفی ایجاد میکنه که مکملش زنش باشه، همون زنی که کلی ضعیف خلقش کرده
قضیه تکمیل و کامل شدنه ...

بستگی داره ضعیف و قوی رو چی معنی کنیم
پاسخ:
ضعیف و قوی یه امر نسبیه
نسبت به هم
قوای مختلف زن و مرد نسبت به هم
یه وقتایی ظاهرا قوی ترن ولی واقعا قوی تر نیستن یه قوه مشخصه رو عرض میکنم
آره دقیقا همین طوره
پاسخ:
اوهوم
۰۶ آذر ۹۷ ، ۰۰:۱۶ مرد مُفرد
خدا عاقبتمان را بخیر کند
ناشکری نمی کنم
صبوری هم نمی کنم
اما ما که خیری از ازدواج ندیدیم
امیدوارم شما همیشه شاد باشی
پاسخ:
ازدواج هیچ خیری نداشته باشه اینو داره که قدر تنهاییتو بدونی
من مخالفم که مرد گریه نکنه اما واقعا زندگی با مردهایی که اشکشون دم مشکشونه اصلا جذاب و اطمینان بخش نیست! کما اینکه زندگی با چنین زن‌هایی هم خیلی سخته.
مهمه که علت گریه چی باشه! لطفا هرچه که هست فیلم نباشه! :/


+چند پست اخیرتون رو خوندم. نقطه ضعف آشکار شما ادبیات نامناسبی است که برای بیان یه سری مطالب در مورد زنان به کار می برید. بر خلاف کامنتهاتون در مثلا وب من و پاسخهاتون به کامنتها در همین وب که بسیار محترمانه است، ادبیاتی که در مورد خانمها به کار می برید نشون‌دهنده‌ی اینه که به تکریم زن اعتقادی ندارید یا عملا تکریم نمی کنید و این برای یک مرد مسلمان شایسته نیست. شاید هم الفاظی که به کار می‌برید عمدی باشد که اون مسئله‌ای جداگانه است.

موفق باشید. :)
پاسخ:
عدم جذابیت و عدم اطمینان از اشک دم مشک بودن رو خب نمیفهمم
لااقل برای خودم، هر چند اشک ریختن اینچنینی که من عرض کردم ارادی نیست و اساسا نمیتونه فیلم باشه
+ شاید عادت کردیم یه چیز و مناسب میدونیم ی چیزو خیر، اینکه مستقیم به واقعیتی که ممکنه تلخ باشه اشاره میکنم ایرادی به ادبیاتی که تعریف مناسب پیدا کرده نمیشه گرفت، با یه مثال منظورم رو میرسونم، مثلا وقتی میگن خانما مقدمن و خیلی جاها بدون رعایت بزرگی کوچیکی پیش قدم میشن، اصله رفتار کسی که پیش دستی میکنه که مثلا زودتر از دری وارد بشه گستاخانه است ولی از منظر عموم افراد مناسب به نظر میرسه ولی واقعا این کار مناسب نیست، بهتره رو تعریف مناسب و غیرمناسب بودن کمی تامل کنیم!
همینطور در خصوص تعریف و واقعیت تکریم هم کمی تامل کنیم.

محفوظ باشید :)
:دی
نه منظورم این بود که ناشی از تماشای فیلم نباشه. :دی
در مورد اطمینان بخشی و عدم جذابیت زندگی خوبه کتابهای روانشناسی بخونین متوجه منظورم میشین. همون طور که اشک زنها باعث کاهش اقتدار و حس اطمینان بخشی در مردها میشه برای زنها هم دیدن اشک مردها باعث این احساس میشه که مردشون  قابل اتکا نیست. اونم وقتی با تماشای فیلمها اشک بریزن. اشک مرد باید ناشی از حجم درد باشه که مردونه باشه. حالا در هر حال.
در مورد تکریم، مثال خوبی زدین، من فکر میکنم جلو رفتن خانمها بیشتر جنبه‌ی حمایت شدن توسط محرم خودشون رو داره وگرنه دلیل نداره خانمها جلوتر از مرد نامحرم حرکت کنن. کما اینکه گفته شده حضرت موسی به عنوان نامحرم بر دختر شعیب پیشی گرفت تا پشت سر او حرکت نکند.

+در مورد ادبیات نامناسب اصلا تامل خاصی نمیخواد! کاملا معلومه که ادبیات محترمانه چیه و ادبیات نامناسب چیه. فقط یک مثال میگم. استفاده از لغت "پاچه" به جای پاشنه‌ی پا. واقعا برام عجیبه. پاچه رو در مورد گوسفند میگن نه انسان. و نگین که نمیدونستید گفتنِ پاچه توهین آمیزه. 
کافیه نگاه کنید ببینید اگر مردی این اصطلاحات و تعابیر خودتون در مورد زنان رو مستقیماً در مورد مادرتون به کار ببره چه احساسی بهتون دست میده و چقدر خوشتون میاد. بعد متوجه حجم مناسب بودن الفاظ و تعابیرتون میشین. کار سختی نیست.
اگر سختتونه سعی کنید همیشه اون جوری صحبت کنید انگار در مورد مادرتون صحبت می کنید. اینطوری به تکریم و احترام زنان نزدیک می شید.
این قسمت آخر رو اگر دوست داشتید حذف کنید. همچنین بخش + در کامنت قبلیم.
پاسخ:
همزاد پنداری با فیلم، یکی از ارکان جذابیت این هنره، تو دو تا مثالی که زدم انصافا حجم درد در حال انفجار نبود؟؟؟؟ دردی بالاتر از دفن پسر با دستای پدر تو عالم وجود داره؟؟؟؟
در مورد پیشی گرفتن زن از مرد، ببینین عرف و برخورد به اصطلاح مناسب و متمدنانه میگه زن باید درهر حالی پیشتاز و مقدم باشه ولی آیا این رفتاری که امروزه مناسبه واقعا مناسب و متمدنانه هست یا صرفا ناشی از یه القای نشخوارگونه از فرهنگیه که تمام رفتاراش متوحشانه است ولی به اسم تجدد و تمدن به خورد جوامع مقلد میدن؟؟
+ در این رابطه هم اولا من اول نوشتم پاشنه، ی دوستی تذکر داد که مثل قدیمیش پاچه است، هر چند پاچه برای آدمیزادم استفاده میشه ولی واقعا خیلی جاها اگر چیزی نوشتم انصافا خودمو در معرضش قرار دادم، یه جوال دوز و قبلش خودم به خودم زدم، تندی کلامم رو قبول دارم ولی واقعا نهایت سعیم و میکنم که روز به روز این گزندگی کمتر بشه که اثر پذیری بیشتری داشته باشه، هر چند خیلی جاها با تعاریف مناسب و غیر مناسب عرف و عادت جامعه مشکل و زاویه دارم
قبول دارم که لیدیز فرست عرف نامناسبیه.
کلا اکثر محتوا و منظوری که از حرفهاتون داشتید رو قبول داشتم البته تو این چند پست آخری که خوندم، اما ادبیاتتون رو اصلا قبول ندارم. مثل قضیه‌ی بشین و بتمرگ و بفرماست! که هرکس با توجه به شان خودش و مخاطبش باید لغتش رو انتخاب کنه، حال آنکه منظور و محتوا یکی است.

پاچه اصلا برای انسان کاربرد نداره و فقط برای حیوان و شلوار استفاده میشه!

اما ذکر این نکته هم ضروریه که رعایت عرفِ حلال جامعه خودش بخشی از شریعته. :)
موفق باشید. :)
پاسخ:
بنده در مواضع گوناگون نظرات و عملکرد سرکارعالی رو تحسین کردم
قطعا اشکالی هم که گرفتین به جا بوده، خیلی سعی میکنم رفعش کنم
از بابت تذکرتون جدا ممنونم
قطعا باعث افتخار بنده است شما در دوره ساسپنشن وبلاگتون این کلبه خرابه رو مزین فرمودین
:)
خیلی ممنونم، این از لطف شماست.
ممنون که ما را ساسپنشن نیز آموختید :دی
نمیدونستم معنیش چیه که دریافتم :)
پاسخ:

یعنی هر وقت واژه تعلیق میشنوم یاد برجام میافتم :
در سند کامل برجام، 30 بار از کلمه lift (15 بار در متن اصلی، 15 بار در ضمائم)، 4 بار از suspend، و 39 بار از terminate و مشتقات آن استفاده شده است.
lift  لغتی است که در زبان انگلیسی به معنی (معلق نگاه داشتن و یا موقتا متوقف کردن) است، (البته ترجمه ایرانی ش یه چیز دیگه است، این مفهوم خارجیشه!!!)
:((
:))
از غیرت 
والا ادب سر جای خودش
خانم زودتر از اقا رد بشه
نه دلیل دیگه
پاسخ:
کجاش غیرته اینکه زنی خیلی گستاخانه وقتی بزرگتری تو مسیره بره و از جلوش رد بشه!!؟
یا تو آسانسور بدون تعارف کردن و عذر خواهی سرش و بندازه پایین بره بیرون یا بیاد تو!!؟؟
این واقعا گستاخیه ، حالا ظاهرا خیلی معتقد به این نیستن چیزه دیگه ایه
به اون باشه 
پسر جماعت اون طوریه
پس ربطی نداره
پاسخ:
چی؟؟؟
متوجه منظورت نشدم
سوالاتی فرمودی
خوب پسر ها اونطوری
یعنی ادب برا بزرگ ترها نگه نمیدارن
پس این خانم نیست که فقط گستاخه
آقا هم گستاخ تشریف داره
پاسخ:
ای بابا فرقی نمیکنه من میگم کلا ادب نگه نداشتن بده، حالا پسر ودختر نداره که
در مورد پسرا کسی نمیگه پسرا مقدمن، ولی در مورد خانم ها میگن خانم ها مقدمن که نتیجه ش میتونه گستاخی باشه
هان داداش مشکل اصلی تون با زن جماعت
پس به من ربطی نداره
شما میدونی اون زن ها
پاسخ:
عجبا!!!
من مگم بی ادبی و گستاخی ربطی به زن و مرد نداره شما میگی مشکل من با خانماست!!!؟
خوب
داداش چرا جوش میاری
خوب به جواب هات نگاه کن
جواب باعث سو برادشته
پاسخ:
کدوم جوش آوردن ؟!!
چشم به جوابام نگاه میکنم
کاش شما هم با آدرس خودت نظر میذاشتی!
نه داداش از این شوخی ها نکن
بیای حال مارو تو وبم بگیری
نشد اومدی نسازی ها
پاسخ:
جرات داشته باش با یان سن ت دیگه باید بتونی طاقت بیاری تازه براتم خوبه
خخخخخ
تازشم مرد که نمیترسه
حالاتو وبت مهمون
 داری تهدید میکنی
چه برسه بیای وبم
والا من از زنم حساب میبرم
چه برسه به غریبه
پاسخ:
چه تهدیدی
تو مردی نباید که بترسی!
باشه نگو نمیشه که اجبارت کنم داداش
تو تنهایی چیزی نیست خیالتون راحت
واقعا جالبه
تا مجردیم میگیم کی متاهل میشیم
وقتی متاهل میشیم میگیم کاش برگردیم به دوران مجردی
پاسخ:
من شخصا با همه مشکلات تاهل واقعا علاقه ای به برگشتن به دوران مجردی ندارم
من تقریبا پست هاتون خوندم و کامنت ها و جواب هاتون
اونم درگوشی های متاهلانه هم بد نبود
اما بازم باید گفت
پاسخ:
چه عرض کنم والا 
یه وقتایی چاره ای نداری و اجتناب نا پذیره و باید راهی و که همه میرن و بری
۰۹ آذر ۹۷ ، ۰۰:۳۶ صحبتِ جانانه
اشک های رو به رشد برنده
پاسخ:
امیدوارم....
مرد باید گریه کنه.چیه میگن مرد که گریه نمیکنه؟؟؟
حرف بسیار مزخرفیه این صحبت..والا
مرد هم یک انسانه با عواطف و احساسات...یک انسان هم میخنده هم گریه میکنه.


امام علی میگه که ترس عامل شکسته.میخوای نترسی.با سر برو داخلش تا دیگه نترسی!

ترس از خود اون اتفاق دردناکتره..تنها راهی هم که ترس از بین ببری همین رفتن داخل ترسه!
پاسخ:
بله میدونم، ولی بین دونستن و عمل کردن فاصله زیاده
سلام مرد. قسمت شد برایتان کامنتی از جنس مردانگی بذارم (:
مرد گریه میکند و آن هم تنها و بی صدا...

پاسخ:
سلام
تنها و بیصدا ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">